Մաթեմատիկա 12.8.2021

718. Բերե՛ք ընդհանուր հայտարարիա) 1/4, 1/6[4;6]=2.3.2=12 4 | 22 | 21 | 6 | 23 | 31 |բ) 1/4, 1/10[4;10]=5.2.2=20 ...

Հայրենագիտություն Արտաշես 1-ին հարցեր

1 Ինչո՞վ էր պայմանավորված Հայաստանի նոր մայրաքաղաք Արտաշատի հիմնումը։Հին աշխարհում ընդունված էր նորաստեղծ քաղաքները բնակցել ավելի հին քաղաքների բնակչության հաշվին։ ...

Մաթեմատիկա 12.7.2021

1160. Կրճատե՛ք կոտորակները.ա) 121/11=11/1(121;11)=11 121 | 1111 | 111 | 11 | 111 |բ) 169/26=13/2(169;26)=13 169 | 1313 | 131 ...

My yesterday

I got up at 7 o'clock I play on the computer. I went sopping with my mom. When we came ...

Մաթեմատիկա 12.6.2021

1152. Գտե՛ք կոտորակների լրացուցիչ արտադրիչները.ա) 3/4 և 1/6[4;6]=2.2.3=12 4 | 22 | 21 | 6 | 23 | 31 |բ) ...

Ջրի շարջումն օվկիանոսում

Համաշխարհային օվկիանոսում ջուրը գտնվում է մշտական շարժման մեջ: Դրա տեսակներից են ալիքավորումը և ցունամին: Ալիքավորումն առաջանում է հիմնականում քամիների ներգործու­թյամբ: ...

Մաթեմատիկա 12.2.2021

1130. Յուրաքանչյուր կոտորակի համարիչն ու հայտարարը բաժանե՛ք նրանց ամենամեծ ընդհանուր բաժանարարին.8/12, 21/14, 35/15, 18/24/, 36/48/, 51/17, 64;42, 9/75, 42/69, 52/28: ...

Մաթեմատիկա Հաշվետվություն (Նոյեմբեր)

Հղում 1Հղում 2Հղում 3Հղում 4Հղում 5Հղում 6Հղում 7 Հղում 8Հղում 9Հղում 10Հղում 11Հղում 12 ...

Русский язык

Задание 1.У меня нет сестры. В моей комнате нет телевизора. Я думаю, завтра не будет снега. У него не было машины. На этой улице ...

Մաթեմատիկա 11.29.2021

1070. Գրե՛ք թվենշաններով.ա) մեկ հինգերորդ1\5բ) մեկ տասնչորսերորդ1\14գ) մեկ քսաներորդ1\20դ) մեկ հազարերորդ1\1000ե) մեկ յոթհազարերորդ1\7000զ) մեկ երեսունհազարերորդ1\30000 1073. Ուղղանկյան մակերեսի ո՞ր մասն ...

English

1. Ես չեմ սիրում դուրս գալ, երբ անձրևում է-I do not like to go out when it rains.2.Ես գնեցի մի ...

Եղեգնուհի

Մի թագավոր է լինում, մինուճար որդի է ունենում: Երբ որդին մեծանում է, թագավորը նրան հարցնում է, թե ում հետ է ուզում ամուսնանալ, արդյոք ունի հավանած աղջիկ: Տղան ասում է, որ միտք չունի ամուսնանալու, իսկ եթե անգամ ունենա էլ, ապա դա պետք է լինի մի այնպիսի աղջիկ, որ հոր ու մոր ծնունդ չլինի: Թագավորն ասում է, որ նման բան լինել չի կարող, մինչդեռ տղան համոզված է, որ աստծու ձեռքին ամեն բան հեշտ է, նա քարերից էլ է մարդ արարում: Ամեն անգամ, երբ թագավորն ամուսնության մասին է խոսում, տղան ասում է, թե պիտի հոր ու մոր աղջիկ չլինի, ու այնպես հավատալով է ասում, որ թագավորն էլ է սկսում հավատալ, թե դա հնարավոր է ու սկսում է փնտրել որդու ուզածի նման մի աղջիկ: Թագավորն ողջ աշխարհը ման է գալիս, բայց նման աղջիկ չի գտնում: Վերադարձին անտառում պատահում է մի ծերունու, նրան էլ է հարցուփորձ անում, և ծերունին ասում է, թե հարկավոր չէ հեռու գնալ, թագավորի քաղաքի մոտ մի մեծ գետ կա, նրա ափին մի եղեգնուտ կա, ուր մարդու ոտք դրած չկա, որովհետև այդ տեղը սուրբ է և անմատչելի է համարվում, իսկ շատերն էլ կարծում են, որ այնտեղ աներևույթ ոգիներ կան: Թող գնա այնտեղ, ընտրի եղեգներից ամենագեղեցիկը, կտրի չբանեցրած դանակով, ձգի ջուրը, և նա իսկույն կդառնա աղջիկ: Թագավորը հետևում է ծերունու ասածին: Եղեգը դառնում է աղջիկ, բայց ջրից դուրս չի գալիս, քանի որ մերկ է: Թագավորը գնում է հագուստներ ու աղախիններ ուղարկելու: Աղջկա անունը դնում է Եղեգնուհի: Այս ընթացքում մոտերքում բնակվող մի թափառական սևադեմ բոշա աղջիկ է մոտենում Եղեգնուհուն, հարցնում նրա ով լինելը: Աղջիկն ասում է, որ ինքը թագավորի հարսնացուն է, շուտով կգան իր հետևից: Բոշան նրան խեղդում է, գցում գետը, ինքը մերկանում է, ընկղմվում ջրի մեջ, որ կարծեն թե նա է Եղեգնուհին: Աղախինները, տեսնելով սև աղջկան, չեն  հավատում, որ դա Եղեգնուհին է: Բայց բոշան ասում է, թե իբր իրեն արևն է սևացրել, և եթե իրեն պահեն շուշաբանդ պալատում, մի քանի օրից կստանա իր նակխին գեղեցկությունը: Հավատում են, թագուհու հագուստ հագցնում և տանում ապարանք: Բոշա աղջիկը նույնն ասում է թագավորին և նրա որդուն: Նրան տանում են մի շուշաբանդ սենյակ, որ այնտեղ գեղեցկանա և մեծ պատվով պահում: Միայն տղան չի մոտենում նրան և զգում է, որ այստեղ չարի մատն է խառնված, մի խարդախություն կա: Օրեր են անցնում, բայց նորահարսը չի գեղեցկանում: Որքան լավ են պահում, այնքան ավելի է պլպլում ինչպես սև սաթ, գիրանում է ու հաստանում խոզի պես: Թագավորի տղան գնում է գետի ափին զբոսնելու: Ձկնորսներին խնդրում է իր ուզած տեղը ուռկաններ ձգել, ուզում է բախտը փորձել: Մի հրաշալի ձուկ է դուրս գալիս, արծաթե, թևերը ոսկի: Տղան վարձատրում է ձկնորսներին, ու ձուկը տանում իր ծաղկանոցի ավազանը ձգում և այնուհետև նրա մոտից չի հեռանում: Բոշա հարսնացուն հասկանում է, որ Եղեգնուհին է դարձել ձուկ և բոլորին համոզում է, որ եթե ինքը ուտի այդ ձուկը, կգեղեցկանա: Փշերը տալիս է նաժիշտներին, իբր ուտեն գեղեցկանան, բայց մի փուշ ազատվում է նրանց բերանից և աղբի հետ պարտեզ ընկնելով մի մեծ ծառ դառնում, հրաշալի, մշտադալար, իսկ պտուղն էլ փունջ մարգարիտ: Թագավորի տղան հիմա էլ այդ ծառին է սիրահարվում, նրա հովանու տակ հաստատում իր բնակությունը: Բոշան դարձյալ գլխի է ընկնում, որ փուշն է ընկել այդտեղ, և խաբելով թագավորին՝ ծառը կտրել է տալիս, այրում բոլոր մասերը և ինքն իր մեջ հանգստանում: Բայց ծառը կտրելիս մի կոկ տաշեղ թռչում ու մի խեղճ պառավի տան հերթովն ընկնում է ներս: Պառավը դրանով ծածկում է մի բղուղի բերան: Պառավը աղքատ է, ամեն առավոտ գնում է սրա-նրա մոտ ջահրա մանում, գործ անում, երեկոյան գալիս տուն:: Այսպես հաջորդ օրը գնում է իր գործին, բղուղի խուփը տեղից թռչում է, դառնում մի սիրուն աղջիկ, այսինքն՝ էլի Եղեգնուհին, միայն այս անգամ պարզ ու սիրուն հագուստով զարդարված: Կերակուր է պատրաստում, տունը մաքրում, ամեն գործ անում, ու թաքնվում: Երբ պառավը գալիս է, զարմանում է, ուրախանում ու ցանկանում, որ ամեն օր իրեն այսպես լավություն անեն: Աղջիկը երևում է պառավին, դառնում է նրա աղջիկը, պառավն էլ՝ նրա մայրը: Խնդրում է պառավին իր մասին առայժմ հարցուփորձ չանել և այլոց էլ չպատմել, որ աղջիկ ունի: Ինքը տանը կմնա, պառավը թող իրեն կար ու գործ բերի, ինքը անի: Շուտով նրա հրաշալի կար ու գործի համբավը հասնում է մինչև թագավորի ապարանքը: Թագավորի տղան պառավին զանազան պատվերներ է տալիս, և երբ սա բերում է, տղան հիանում է աշխատանքով ու ցանկանում իմանալ, թե դա ով է արել: Պառավն ասում է, որ աղջիկ ունի, նա է կարում: Տղան ցանկանում է տեսնել նրան, բայց պառավը խնդրում է նախ աղջկանից հրաման ստանալ, որ նրա կամքով լինի: Տանը Եղեգնուհին  ասում է պառավին, որ տղային խնդրի՝ իր հոր, մոր ու հարսնացուի հետ հյուր գնան իրենց: Այդպես էլ անում են ու հիացած մնում Եղեգնուհու ընդունելության ձևերից, շարժմունքից, խոսքից: Թագավորը հասկանում է, որ սա Եղեգնուհին է, բայց լռում է: Տղան էլ սրտով է զգում, որ դա իր հարսնացուն է: Բոշան էլ ճանաչում է նրան ու անհանգստանում: Եղեգնուհին պատմում է իր պատմությունը որպես հեքիաթ՝ բացահայտելով սև բոշայի չարությունը: Թագավորը հրամայում է բոշային կապել մի ձիու պոչից և քարեքար սատկացնել, իսկ Եղեգնուհուն տանում են պալատ և յոթ օր ու գիշեր հարսանիք անում: Չարն այնտեղ՝ բարին այստեղ:  ...

Երկրաշարժ

Երկրաշարժերը ստորերկրյա ցնցումներն են և Երկրի մակերևույթի տատանումները: Դրանք ծագում են երկրակեղևում կամ միջնապատյանի վերին մասում հանկարծակի տեղաշարժերի, ճեղքումների ու ...

Մայրը

Մի գարնան իրիկուն դռանը նստած զրույց էինք անում, երբ այս դեպքը պատահեց։ Էս դեպքից հետո ես չեմ մոռանում էն գարնան ...

Մաթեմատիկա 11.24.2021

835. Կողք կողքի դրված 9 միանման ուղղանկյունները կազմում են 18 սմ կողմով քառակուսի։ Գտե՛ք մեկ ուղղանկյան մակերեսը։ Լուծում 18.18=324 324։9=36 ...

Պոմպեյի թանգարան և սքեյթ պարկ

Մենք 5-երով այսօր գնացել էինք Պոմպոեյի թանգարան։ Գիդի հետ շրջցինք թանգարնում և բացաթրեց ամեն ինչ։ Ահա նկարները։ Շան և մարդու ...

English

When did you bought telephone for me.Why did you don't read.What time did you ate.What book did you read.Who made ...

Русский

Выполнить задание: Подберите из текста антонимы к данным словам: тёплый-холодний, маленький-большой, смеяться-плакать, грусть-радость, молчать-кричать, старый-молодой ...

Մաթեմատիկա 11.18.2021

610. Գտե՛ք ամեննամեծ ընդհանուր բաժանարարը։ա) (30;36)=2.3=630 215 3 5 5 1 36 218 2 9 3 3 3 1բ) (50;45)=550 ...

Մայրենի

Արևմտահայերենի բառարանից օգտվելով, գրի՛ր տրված բառերի ու արտահայտությունների արևմտահայերեն տարբերակները։ սովորել-սովորիլ հոգնել-յոգնել լուռ-լուռ պառկել-պառկիլ կուլ տալ-կլանել լրություն-լրութիւն օղակ-օղակ խենթ, խելառ-յիմար ...

Մաթեմատիկա 11.17.2021

Գտնել թվերի ամենամեծ ընդհանուր բաժանարար նշանակում է՝ թվերը վերլուծել պարզ արդադրիչների, գտնել թվերի ընդհանուր արտադրիչները և բազմապատկել իրար օրինակ՝ (36;42)=2.3=636 ...

Մաթեմատիկա 11.16.2021

Պարզ թվեր կոչվում են այն թվերը, որոնք բաժանվում են իրանց կամ մեկի վրա։ Բաղադրյալ կոչվում են այն թվերը, որոնք բացի ...

Русский

Упражнение 8. Задайте вопросы к предложениям.Модель: Это мой дом. – Чей это дом? Это мой учебник-чей это учебник. 2. Это ...

Հանրահաշիվ

Լուծեք հավասարումների համակարգը․ 1)2) 3)4) Լրացուցիչ աշխատանք (տանը). Լուծեք հավասարումների...

Մարդու պահանջմունքները

Երբ ես դասը լրիվ դեռ չէի կարդացել, ես կարծում էի,մոր մի բան կկարողանամ գրել, ինչը գրած չէր գրքում...

Գործնական քերականություն

1. Տրված բառերն արմատների միջոցով բացատրի՛ր: ա) Սրահար-սրից հարվածված, կայծակնահար-կայծակ ով...

Երկրաչափություն

Առաջադրանքներ․ 1) Տրված է՝ ∢A=37°∢C=121° : Գտիր՝ ∢B,∢D-ն։ 2)Հաշվիր ABCD սեղանի անկյունները, եթե...

Հավասարաչափ արագացող շարժում

1.Ո՞ր անհավասարաչափ շարժումն է կոչվում հավասարաչափ արագացող Մարմնի շարժումը կոչվում է հավասարաչափ...

Ճակատամարտ քաղաքի հարավում

Մթնել է ռազմի դաշտը։ Մարտիկներն ասես մրջյուններ լինեն։ Ծանր է օդը, կարմիր՝ արևը։ Կանաչն արյունով է...

Թթվածնի ստացում

Այսօր մենք կատարեցինք փորձ որի ժամանակ ուրիծ եղաբակով ստացանք թթվածին: Այս անգամ փորձանոթի մեջ...

Քիմիա դասարանական

Հարցեր Որոշել CO2 Mr -ը Mr(CO2)=Ar(C)+2Ar(O)=12+16+16=44 Տարրերի օքսիդացման աստիճանները C+4 O2-2...

Քիմի տնային

1.Պատմի՛ր կատարած փորձի մասին(թթվածնի ստացում) : Փորձ 2.Սովորի՛ր պատմել Էջ 67 — 70 Թթվածին...

Աշուն

Ծառեր, թփեր լեցուն միրգ, Մառան տարան գիրկ ու գիրկ, Աշուն սնավ։ Սաղարթ–սաղարթ սարսելով, Ոսկի տերև...