Առաջադրանքներ

  • Գրել, թե կանաչով նշված բառերից յուարքանչյուրն ի՞նչ հոլովով է դրված:
    Հանդեսով-գործիական, թագավորի-սեռական, դաշտում-ներգոյական, թագավորը-ուղղական, ոչխարի-սեռական, պալատին-տրական, երկրից-բացառական, զուռնով-գարծիական, թմբուկով-գործիական, երգով-գործիական, ձիավորները-ուղղական, թագավորից-բացառական։
  • Տեքստի անծանոթ բառերը բառարանի օգնությամբ բացատրել:
    անհասկանալի բառեր չկան։
  • Կարմիրով նշված դարձվածքները բացատրել։
    Խելքը թռցնել-խելագառվել, գլխիդ ճարը տես-մի հնար գտի;
  • Մեկական բառով բնութագրել աղվեսին, Շահ-Մարին, ջաղացպանին:
    Աղվեսը բարի էր, նա օգնեց աղքատ ջաղացպանին։ Շահ Մարը շատ վախկոտ էր։ Ջաղացպանը սկզբում դժգոհ էր իր կյանքից, բայց վերջում գոհ էր ու ուրախ։
  • Ըստ ձեզ՝ հնարավո՞ր էր, որ Շահ Մարը հավատար աղվեսին ու փախչեր իր պալատից: Պատասխանը հիմնավորեք: Քանի որ, Շահ Մարը վախկոտ էր նա վախեցավ ու փախավ, իսկ եթե վախկոտ չլիներ նա կասեր, որ սա իմ պալատն է և կկռվեր Չախչախ թագավորի հետ։
You are currently viewing Մայրենի