1. Փորձի´ր պարզել, թե ընդգծված ածականները ո՛ր խոսքի մասի իմաստով են գործածվել:
Անվերջ սպիտակը հոգնեցրել է, ուրիշ գույների եմ ուզում նայել: Գոյական
Կապույտը կբերեմ, դա քեզ շատ է սազում: Գոյական
Խոսում էր աշխարհի չարից ու բարուց: Գոյական
Ավելի լավին ու կատարյալին է ձգտում: Գոյական
Մեղավորները կանգնել էին գլխահակ ու ամոթահար: Գոյական
Շատ չար խոսեց, կարծես թե մեղադրում էր բոլորին: Մակբայ
Կանգնել ու մեղավոր ժպտում էր: Մակբայ
2. Ընդգծված բառերը որտե՞ղ են գործածվել որպես կապ, որտե՞ղ` որպես այլ խոսքի մասեր (կապերն ընդգծի՛ր):
Առաջ նա բոլորովին չէր մտածում իր արարքների մասին:
Որոշել էր ծովափ գնալուց առաջ լողալ սովորել:
Մի անգամ էլ հետ նայեց, որ իրենց տունը գտնի արդեն մշուշով ծածկված գյուղում: Չկա
Մի հաստ բաճկոն էլ վրայից հագավ, բայց էլի մրսում էր: Մակբայ
Սեղանի վրա թափթփված թղթերի ու գրքերի մեջ մի կաշեկազմ տետր կար:
Վրան խոսել էին քրոջ երեսից: Մակբայ
Երեսից հասկացա, որ բոլորովին էլ գոհ չէ:
3. Տրված գոյականները չորս խմբի բաժանի՛ր ըստ կազմության:
Մայրցամաք, գոյություն, գետին, ողբերգություն, գազան, նախաճաշ, ցնցում, արտասահման, ճամփա, ուժ, զոհ, նավ, նավահանգիստ, նավակ, հայրենիք, վերադարձ, մայրաքաղաք, օտարամոլություն:
Պարզ-գետին, գազան, ցնցում, ճամփա, ուժ, զոհ, նավ
Բարդ-մայրցամաք, նախաճաարտասահման, նավահանգիստ, վերադարձ, մայրաքաղաք
Ածանցավոր-գոյություն, նավակ, հայրենիք
Բարդածանցավոր-ողբերգություն, օտարամոլություն
4.Տրված գոյականներից նորերը կազմի՛ր` ուհի, ստան, ոց, ություն ածանցներով:
Հայ, դպիր, այգի, հնոց, բույր, ծառ, բժիշկ, պարսիկ:
Հայուհի, հայաստան, հայություն, այգեստան, դպրոց, բուրաստան,ծառաստան, պարսկուհի, պարսկաստան, պարսկություն, բժշկուհի, բշկություն
5. Տրված բայերից ածանցավոր գոյականներ կազմի՛ր և ածանցներն ընդգծի՛ր:
Նկարել-նկարչություն, գրել-գրիչ, զարթնել-զարթուցիչ, թափել-թափոն, ուսուցանել- ուսուցիչ, քերել-քերիչ, վարել-վարիչ, հաճախել-հաճախորդ, բախել-բախիչ, հնչել-հնչող, վազել-վազորդ, հանել-հանիչ, շարժել-շարժիչ, մոտենալ-մոտիկ, կոշտանալ-կոշտություն: