1. Նախադասության մնջ ընդգծված բառակապակցությունների իմաստներն արտահայտի՛ր գոյականների հոլովական ձևերով:

Շատ էր պատմում իր ճամփորդության մասին, նավում իր հետ ընկերացած տղաների մասին:

Շատ էր պատմում իր ճամփորդությունից, նավում իր հետ ընկերացած տղաներից:

Անընդհատ խոսում է իր որդու և դուստրերի մասին:

Անընդհատ խոսում է իր որդուց և դուստրից:

Իր բույնը հյուսել էր մեր բակի ծառի վրա:

Իր բույնը հյուսել էլ մեր բակի ծառին:

Ամառը չէր կարողանում տան մեջ մնալ, քնում էր կտուրի վրա` աստղազարդ երկնքի տակ:

Ամառը չէր կարողանում տան մեջ մնալ, քնում էր կտուրին՝ աստղազարդ երկնքի տակ:

Ամայի դաշտի մեջ քարե երկու սյուն էր կանգնեցված:

Ամայի դաշտում քարե երկու սյուն էր կանգնեցված

Խավարի մեջ մի երկու ցոլք էր երևում միայն:

Խավարում մի երկու ցոլք էր երևում միայն:

Պառկեց դեզի վրա, ու չորացած ծաղիկների խառը բույրերը նորից հուշեր արթնացրին:

Պառկեց դեզին, ու չորացած ծաղիկների խառը բույրերը նորից հուշեր արթնացրին:

Նրան քո իսկ հրամանի համաձայն պիտի կախեին, եթե չփախչեր:

Նրան քո իսկ հրամանով պիտի կախեին, եթե չփախչեր

Ըստ այդ երկրի օրենքի` իր սենյակից կամ մեքենայից դուրս եկած օտարականը պիտի հագնված լինի տեղացիների նման:

Այդ երկրի օրենքով՝ իր սենյակից կամ մեքենայից դուրս եկած օտարականը պիտի հագնված լինի տեղացիների նման:

2. Գծիկները ը կամ ն մասնիկով (հոդով) փոխարինի՛ր:

Մի օր Զևսի գլուխը սոսկալի ցավեց: Նա կանչեց իր որդուն ու հրամայեց, որ ճեղքի իր գլուխն ու ինքն ազատվի ցավից ու գլխի միջի աղմուկից: Հեփեստոսը կացինը տարավ-բերեց ու մի հզոր հարվածով ճեղքեց հոր գլուխը: Այդ ժամանակ աստծո գլխից դուրս եկավ Աթենաս-Պալաս հզոր դիցուհին: Ոտից գլուխ զինավառ, շողշողուն սաղավարտով, վահանն ու նիզակը ձեռքին` կանգնեց ապշահար աստվածների առջև, ու նրա կանչն որոտաց ու ցնցեց Օլիմպոսը: Աթենասը սկսեց հովանավորել Հունաստանի հերոսներին, պահպանել քաղաքներն ու ամրոցները:

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

1. Գտի՛ր սխալ գործածված բառերն ու բառակապակցաթյունները և ուղղի՛ր:

Բացի աղջիկը, բոլորն ուզում էին ուրիշ քաղաք տեղափոխվել:

Աղջկանից բացի, բոլորն ուզում էին ուրիշ քաղաք տեղափոխվել:

Սիրահարված եմ ձեր երկրի վրա:

Սիրում եմ ձեր երկիրը:

Հալվում, մաշվում էր հարազատ տան ու ընկերների կարոտով:

Կարոտում էր անգամ իրենց փողոցի ծառերը:

Կարոտում էր անգամ իրենց փողոցի ծառերին

Քույրս երրորդ դասարան է:

Քույրս երրորդ դասա

Բաժակը ձեռքն էր, որ մտավ:

Բաժակը ձեռքին էր, երբ մտավ

Շատ լավ է տիրապետում անգլերենը:

Շատ լավ է տիրապետում անգլերենին

Մուգ ակնոցներիդ պատճառով աչքերդ չեմ տեսնում:

Մուգ ապնոցիդ պատճառով ոչքերդ չեմ տեսնում:

2. Ըստ կազմության` տրված ածականները բաժանի՛ր չորս խմբի:

Ալեծուփ, մեծ, ուժեղ, հոտավետ, հորդառատ, առևտրական, հոդային, ոսկեհուռ, խոշոր, սիրելի, միջմոլորակային, ահեղամռունչ, համեստ, մարդամոտ:

Պարզ-մեծ, խոշոր, համեստ:

Բարդ-ալեծուփ, հորդառատ ոսկեհուռ, մարդամոտ:

Ածամցավոր-ուժեղ, հոտավետ, հոդային, սիրելի:

Բարդածանցավոր-առևտրական, միջմոլորակային, ահեղամռունչ:

3. Ա խմբի գոյականներից ածականներ ստացի՛ր Բ խմբի ածականակերտ ածանցների միջոցով:

Ա. Տուն, գույն, ոսկի, երկաթ, համ:

Բ. Ան, դժ, յա, ատ, եղեն, եղ:

You are currently viewing Գործնական քերականություն