1. Նախադասության մնջ ընդգծված բառակապակցությունների իմաստներն արտահայտի՛ր գոյականների հոլովական ձևերով:
Շատ էր պատմում իր ճամփորդության մասին, նավում իր հետ ընկերացած տղաների մասին:
Շատ էր պատմում իր ճամփորդությունից, նավում իր հետ ընկերացած տղաներից:
Անընդհատ խոսում է իր որդու և դուստրերի մասին:
Անընդհատ խոսում է իր որդուց և դուստրից:
Իր բույնը հյուսել էր մեր բակի ծառի վրա:
Իր բույնը հյուսել էլ մեր բակի ծառին:
Ամառը չէր կարողանում տան մեջ մնալ, քնում էր կտուրի վրա` աստղազարդ երկնքի տակ:
Ամառը չէր կարողանում տան մեջ մնալ, քնում էր կտուրին՝ աստղազարդ երկնքի տակ:
Ամայի դաշտի մեջ քարե երկու սյուն էր կանգնեցված:
Ամայի դաշտում քարե երկու սյուն էր կանգնեցված
Խավարի մեջ մի երկու ցոլք էր երևում միայն:
Խավարում մի երկու ցոլք էր երևում միայն:
Պառկեց դեզի վրա, ու չորացած ծաղիկների խառը բույրերը նորից հուշեր արթնացրին:
Պառկեց դեզին, ու չորացած ծաղիկների խառը բույրերը նորից հուշեր արթնացրին:
Նրան քո իսկ հրամանի համաձայն պիտի կախեին, եթե չփախչեր:
Նրան քո իսկ հրամանով պիտի կախեին, եթե չփախչեր
Ըստ այդ երկրի օրենքի` իր սենյակից կամ մեքենայից դուրս եկած օտարականը պիտի հագնված լինի տեղացիների նման:
Այդ երկրի օրենքով՝ իր սենյակից կամ մեքենայից դուրս եկած օտարականը պիտի հագնված լինի տեղացիների նման:
2. Գծիկները ը կամ ն մասնիկով (հոդով) փոխարինի՛ր:
Մի օր Զևսի գլուխը սոսկալի ցավեց: Նա կանչեց իր որդուն ու հրամայեց, որ ճեղքի իր գլուխն ու ինքն ազատվի ցավից ու գլխի միջի աղմուկից: Հեփեստոսը կացինը տարավ-բերեց ու մի հզոր հարվածով ճեղքեց հոր գլուխը: Այդ ժամանակ աստծո գլխից դուրս եկավ Աթենաս-Պալաս հզոր դիցուհին: Ոտից գլուխ զինավառ, շողշողուն սաղավարտով, վահանն ու նիզակը ձեռքին` կանգնեց ապշահար աստվածների առջև, ու նրա կանչն որոտաց ու ցնցեց Օլիմպոսը: Աթենասը սկսեց հովանավորել Հունաստանի հերոսներին, պահպանել քաղաքներն ու ամրոցները:
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
1. Գտի՛ր սխալ գործածված բառերն ու բառակապակցաթյունները և ուղղի՛ր:
Բացի աղջիկը, բոլորն ուզում էին ուրիշ քաղաք տեղափոխվել:
Աղջկանից բացի, բոլորն ուզում էին ուրիշ քաղաք տեղափոխվել:
Սիրահարված եմ ձեր երկրի վրա:
Սիրում եմ ձեր երկիրը:
Հալվում, մաշվում էր հարազատ տան ու ընկերների կարոտով:
Կարոտում էր անգամ իրենց փողոցի ծառերը:
Կարոտում էր անգամ իրենց փողոցի ծառերին
Քույրս երրորդ դասարան է:
Քույրս երրորդ դասա
Բաժակը ձեռքն էր, որ մտավ:
Բաժակը ձեռքին էր, երբ մտավ
Շատ լավ է տիրապետում անգլերենը:
Շատ լավ է տիրապետում անգլերենին
Մուգ ակնոցներիդ պատճառով աչքերդ չեմ տեսնում:
Մուգ ապնոցիդ պատճառով ոչքերդ չեմ տեսնում:
2. Ըստ կազմության` տրված ածականները բաժանի՛ր չորս խմբի:
Ալեծուփ, մեծ, ուժեղ, հոտավետ, հորդառատ, առևտրական, հոդային, ոսկեհուռ, խոշոր, սիրելի, միջմոլորակային, ահեղամռունչ, համեստ, մարդամոտ:
Պարզ-մեծ, խոշոր, համեստ:
Բարդ-ալեծուփ, հորդառատ ոսկեհուռ, մարդամոտ:
Ածամցավոր-ուժեղ, հոտավետ, հոդային, սիրելի:
Բարդածանցավոր-առևտրական, միջմոլորակային, ահեղամռունչ:
3. Ա խմբի գոյականներից ածականներ ստացի՛ր Բ խմբի ածականակերտ ածանցների միջոցով:
Ա. Տուն, գույն, ոսկի, երկաթ, համ:
Բ. Ան, դժ, յա, ատ, եղեն, եղ: