Այսօր մենք անցկացրել ենք մեր նախագիծը։ Մենք պատրաստել էինք մի քանի խաղ, դրանք էին` կափարիչով խաղը, ականջակալներով խաղը, զույգերով խողը, և ուրիշ տարբեր խաղեր։ Բայց հասցրեցինք անցկացնել միայն այս երեքը։ Մենք ընդհանուր ջոկատին պատահականության սկզբունքով բաժանեցինք 4 թիմի, և հերթով ամեն մի թիմը խաղաց այդ խաղերից մեկը, ապա մյուսը։

Կափարիչով խաղի համար մեզ հարկովոր էր ոիղղակի մի շիշ իր կափարիչով, կափարիչը թարս դնում էւնք շշի գլխին, մասնակիցը պետք է տասըշրջան պտտվեր, մի աչքը փակեր, մոտենար շշին և փորձեր կափարիչը գցել։ Եթե ստացվում էր թիմը ստանում էին մեկ միավոր, բայց եթե մասնակիցը չէր կարողանում կափարիչը գցել, կամ կափարիչի հետ նաև շիշն էր գցում նրանք միավոր չէին ստանում ։

Ականջակալներով խաղը` այս խաղի համար ցանկալի էր ականջակալ ունենալ, բայց մեր դեպքում ոչ ոք չուներ դրա համար ուղղակի ձեռքերով էւնք ականջերը փակում։ Այս խաղի համար ամեն թիմից հարկավոր էր երկու հոգի, մեկը պետք է իր ականջները փակեր, մյոիսը պետք է պարզ արտասաներ, դիմացի թիմի ընտրած բառը, բայց պետք էր ցածր արտասանել որ մյուս մասնակիցը այդ բառը չլսի։ Եթե մյուս մասնակիցը հասկանում էր թե ինչ բառ է արտասանել իր ընկերը, ապա նրանց թիմը ստանում էր մեկ միավոր, իսկ հակառակ դեպքում չէր ստանում։

Զզոյգերով խաղի համար նույնպես ամեն խմբից երկու մասնակից էր հարկավոր, բայց մասնակցում էր ամբողջ թիմը, դիմացի խումբը էլի բառ էր ասոըմ, իսկ այդ թմի զույգը պետք է ցույց տար մեկը դեմքով, մյուսը ձեռքերով։

Նաև միավորներ էին դուրս գալիս թմերից իրենց աղմկելու պատճառով։

You are currently viewing Ուսումնական նախագիծ