1.Գրի՛ր բառերի բացատրությունը:

Խոնջացած-հոգնած, տկարանալ-թուլանալ,   որոգայթ-թակարդ: Դուրս գրի՛ր այլ անհասկանալի բառեր և բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ր:

2.Բառերը բաժանի՛ր մասերի գրի՛ր կազմությունը՝ խստապիրկ, ահուդող, համառությունը, դերասանություն: 

Խստապիրկ-խիստ, պիրկ

Ահուդող-ահ-վախ, և դող

Համառություն-համառ-չզիջող, ություն-վերջածանց

Դերասանություն-դերասան-դերակատար,ություն-վերջածանց

3.Գրավոր բացատրի՛ր այս միտքը՝ Ի՞նչ իրավունքով էին ուզում ստիպել իրեն, որ իր մեջ քանդեր մի անմեղ բան: 

4.Մեկնաբանի՛ր միտքը, համաձա՞յն ես արդյոք ասվածի հետ: Մարդիկ մի բան ուզում եւ այլ բան ստանում են, ինչոր բան են ուզում տալ եւ 
ուրիշ բան են տալիս: 

Ես համաձայն եմ այս մտքի հետ, որովհետև հիմնականում հենց այսպես էլ լինում է, որ

5. Դո՛ւրս գրիր կեղծիքի և ծիծաղելի երևույթների մասին մտորումները։ 

6.  Բացատրի՛ր վերնագիրը:

7.  Բնութագրի՛ր Բենին:

8.  Ի՞նչ ես մտածում պատմվածքում ներկայացված իրադարձության մասին:
9.  Բենն ինչո՞ւ լաց եղավ:

Հիասթափվեց որ ծիծաղել է լավ ուսուցչու վրա, և այլևս չի տեսնելու այդ ուսուցչուն

You are currently viewing Ծիծաղ