1.Գրի՛ր բառերի բացատրությունը:
Խոնջացած-հոգնած, տկարանալ-թուլանալ, որոգայթ-թակարդ: Դուրս գրի՛ր այլ անհասկանալի բառեր և բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ր:
2.Բառերը բաժանի՛ր մասերի գրի՛ր կազմությունը՝ խստապիրկ, ահուդող, համառությունը, դերասանություն:
Խստապիրկ-խիստ, պիրկ
Ահուդող-ահ-վախ, և դող
Համառություն-համառ-չզիջող, ություն-վերջածանց
Դերասանություն-դերասան-դերակատար,ություն-վերջածանց
3.Գրավոր բացատրի՛ր այս միտքը՝ Ի՞նչ իրավունքով էին ուզում ստիպել իրեն, որ իր մեջ քանդեր մի անմեղ բան:
4.Մեկնաբանի՛ր միտքը, համաձա՞յն ես արդյոք ասվածի հետ: Մարդիկ մի բան ուզում եւ այլ բան ստանում են, ինչոր բան են ուզում տալ եւ
ուրիշ բան են տալիս:
Ես համաձայն եմ այս մտքի հետ, որովհետև հիմնականում հենց այսպես էլ լինում է, որ
5. Դո՛ւրս գրիր կեղծիքի և ծիծաղելի երևույթների մասին մտորումները։
6. Բացատրի՛ր վերնագիրը:
7. Բնութագրի՛ր Բենին:
8. Ի՞նչ ես մտածում պատմվածքում ներկայացված իրադարձության մասին:
9. Բենն ինչո՞ւ լաց եղավ:
Հիասթափվեց որ ծիծաղել է լավ ուսուցչու վրա, և այլևս չի տեսնելու այդ ուսուցչուն