Կարդացե՛ք ստեղծագործությունը և կատարե՛ք ա  և բ  առաջադրանքները.
ա) Մեկնաբանե՛ք հետևյալ մտքերը.

  • Պետք է ջանալ մարդուն կարողությունները հասցնել իրենց բարձրագույն կատարելության։

Եթե մարդ ունի մի լավ ընդունակություն, դրանց վրա պետք է աշխատել և զարգացնել:

  • Ավելի լավ է ըլլալ միամիտ, պարզ, ուրիշներու վստահող, զոհաբերող և ստեղծագործ, քան ըլլալ «իմաստուն», ամեն բանի մեջ ետինը մտածել, ամեն բանի մեջ «իմաստության» ուժով հեռատեսնել դժբախտություն, ինտրիգ, մթություն։

Ստեղ ասվում է որ ավելի լավ է լինել միամիտ և երջանիկ, քան թե մի մարդ ով ոոչ մի բանի չի վստահում և ամեն ինչի մեջ դժբախտություն է տեսնում:

  • Մի՛ սիրեք Սահմանը։ Եթե ըսեին ինձ, թե քու սահմանդ պիտի ըլլա մինչև անտեսանելի հորիզոնը՝ պիտի բողոքեի այդ անողոք կարգադրության հանդեպ։ Անսահմանության ըղձանքը անհագություն չէ։ Անհագությունը ծնունդ կառնե «Ես»֊ի փառամոլութենեն։ Անսահմանության ըղձանքը աստ­վածային Սաղմն է մարդոց մեջ։

Ներկայացվում է «դուրս գալ կոմֆորտի զոնայից» իրավիճակը, որ պետք չի քո դիմացը դնել սահման և միշտ դրա հետևը մնալ:

You are currently viewing Մտածում շիթեր