Աշխատանք դասարանում
Կարդում ենք Չարենց
Հնչում են օրերը, կանչում են,
Օրերը – կարմիր ու բոսոր.
Օրերը ղողանջ ու հնչյուն են,
Զնգում են՝ հրե ու հզոր:
Ու սիրտս զնգում է, զնգում է,
Թռչում է՝ կրակ է ու բոց.
Լսո՞ւմ ես սրտի իմ զնգունը,
Լսո՞ւմ ես, լսո՞ւմ ես, թե ոչ…
Կրա՛կ կա սրտիս մեջ, կրա՛կ կա,
Հրդեհ է՝ վառվում է հրկեզ.
Ալիքը, կուզեմ, որ արա՛գ գա –
Անդարձ է կարոտը երգիս:
Կուզեմ, որ կյանքի մեջ գալիք այն
Երգերս զնգան ու հնչեն –
Կուզեմ, որ լսե, ա՜խ, գալիքը
Երգերս այս վառ ու հնչեղ…
1. Բացատրի՛ր բառերը՝ բոսոր,ղողանջ, հրե, բոց, գալիք։
Կարմիր, զնգոց, կրակի, կրակ, ապագա:
2. Ի՞նչ գույն է փոխանցում բանաստեղծությունը։ Դո՛ւրս գրիր գույն արտահայտող բառերը։
Կարմիր, գազարագույն, դեղնավուն: Կարմիր, բոսոր, հրե, հզոր, կրակ է ու բոց:
3. Ի՞նչ տրամադրություն, զգացում է փոխանցում բանաստեղծությունը։
Սեր, կարոտ:
4. Փորձ՛ր մեկնաբանել բանաստեղծությունը։
Հեղինակը պատմում էր, թե ինչքան է ուզում, որ շատ ստեղծագործություն ունենա, ստեղծագործ դառնա և ստեղծագործությունների գրի իր սիրած մարդուն , ում համար իր սիրտը այրվում է:
Կարդում ենք Չարենց ․ Տաղարան
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
Անգիր սովորի՛ր Չարենցի ,,Ես իմ անուշ Հայաստանի,, բանաստեղծությունը,
Ընտրի՛ր Չարենցի բանաստեղծություններից մեկը, ընթերցիր, ձայնագրի՛ր և տեսագրի՛ր։ Տեղադրի՛ր բլոգումդ։