Սեպտեմբերի 1-15. նախագիծ
4-րդ դասարան
Առաջադրանքների միջոցով ծանոթացում սովորողների հետ
- Թվաբանական գործողություններ. բազմապատկում և բաժանում
- Երկրաչափական պատկերներ և հասկացություններ
- Չափումներ և չափման միավորներ
- Տեքստային խնդիրներ
Առաջադրանքներ.
1.Գրի՛ր այն թվերը, որոնք պարունակում են՝
ա) 5հ. 6տ. 9մ. =569
4հ. 1տ. 0մ.=410
բ)Թիվը ներկայացրու՛ կարգային գումարելիների գումարի տեսքով.
567 =500+60+7
2.Գտի՛ր անհայտ բաղադրիչը.
{273} + 127 = 400 {864}-348 = 516
3.Գրի՛ր սյունակով և հաշվի՛ր.
527 + 148=675 951 – 347=604
344 + 479=823 841 – 352=489
4.Համեմատի՛ր. ( > , < , = )
278 < 342 462 > 402
954 > 938
5.Հաշվի՛ր արտահայտության արժեքը.
6 . 9 + 35 : 5 =61
6.ա)Հռոմեական թվանշանները ներկայացրո՛ւ թվերի տեսքով.
XVIII =18
XXXI =31
բ) Թվերը գրի՛ր հռոմեական թվագրությամբ.
47 =XLVII
24 =XXIV
գ)Գրի՛ր հին հայկական թվագրությամբ:
15 –ԺԵ
27 –ԻԷ
- Լուծի՛ր խնդիրը.
Այգում առաջին օրը տնկեցին 212 ծառ, իսկ երկրորդօրը՝ 28-ով պակաս: Ընդամենը քանի՞ ծառ տնկեցին այդ երկու օրում:
Լուծում
212-28=184
184+212=396
Պատ՝. 396 ծառ
8.Ճշմարիտ դատողությունների համարները շրջագծի՛ր , իսկ ոչ ճշմարիտը ջնջի՛ր (X) :
ա) Թվին 0 գումարելիս ստանում են նույն թիվը:
բ) Երկու հավասար թվերի տարբերությունը 0 է:
գ) Երկու հավասար թվերի տարբերությունը 1 է: X
9.Ուղղանկյան մի կողմը 80 սմ է, իսկ մյուսը՝ 2 սմ-ով ավելի: Որքա՞ն է ուղղանկյան մեծ կողմի երկարությունը:
Լուծում
80+2=82
Պատ՝. 82սմ
10.Լիլիթն առաջին օրը կարդաց 30 էջ, իսկ երկրորդ օրը՝ 3 էջով պակաս: Քանի՞ էջ կարդաց Լիլիթը երկրորդ օրը:
Լուծում
30-3=27
Պատ՝. 27սմ
11. Խանութում 90 դեղձերը տեղավորված են արկղերում՝ 30-ական դեղձ յուրաքանչյուր արկղում: Քանի՞ արկղ պահանջվեց:
Լուծում
90:30=3
Պատ՝.3 արկղ
12.3 փաթեթներում կա 30 մ գործվածք: Պարզիր, թե քանի՞ փաթեթ է պետք 70 մ գործվածք ստանալու համար:
Լուծում
30:3=10
70:10=7
Պատ՝.7 փաթեթ
13. Առաջին թիվը 60-ն է, իսկ երկրորդը առաջինից մեծ է 7-ով: Գտիր երկու թվերի գումարը:
Լուծում
60+7=67
60+67=127
Պատ՝. 127
14. Մարիամը 40 դրամ վճարեց մատիտի համար, 70 դրամով ավելի` գրիչի համար, և 100 դրամ վճարեց տետրի համար: Ընդամենը քանի՞ դրամ վճարեց Մարիամը:
Լուծում
40+70=110
110+100+40=250
Պատ՝.250 դր.
15. Հետիոտնը, հեծանվորդը և մարդատար մեքենան անցան որոշակի ճանապարհներ: Հեծանվորդն անցավ 8 կմ, հետիոտնը` հեծանվորդից 2 անգամ քիչ, մեքենան՝ հետիոտնից 110 կմ-ով շատ: Քանի՞ կմ անցան հետիոտնը և մեքենան:
Լուծում
8:2=4
110+4=114
Պատ՝.հետիոնտ-4կմ,մեքենա-114կմ