Քիմիա

1•Գրեք ածխածնի (II) օքսիդի, ածխածնի (IV) օքսիդի, կալիումի օքսիդի, երկաթի (II) օքսիդի երկաթի (III) օքսիդի, ֆոսֆորի (V) օքսիդի, ցինկի օքսիդի ...

Ճոճանակի տատանումների ուսումնասիրում

Մասնակիցները` Աստղիկ Գաբոյան, Անի Համբարձումյան, Եվա Միքայելյան, Մարիամ Դալլաքյան ...

English homework

Exercise 1: Fill in the blanks with a, an, or the. I saw ___ bird in the garden today. A ...

Քիմիա տնային

Տրված է’ K2SO4, Na2O, CaCO3, CO2, NaOH, H2SO4, AgCl, Cu(OH)2, N2O5, Fe(OH)3, HCl, Ba(OH)2, HNO3, ընտրիր ա) օքսիդի, բ) հիմքի, ...

Ռուբայինները

Կարդա՛ Չարենցի ,,Ռուբայիները,, 1. Առանաձնացրու քեզ դուր եկածները, յուրաքանչյուրը մեկ նախադասությամբ մեկնաբանիր։ Վերցնում ես քարը— մտածում ես.«Հետքեր է կրում նա ...

Վերաբերական

Վերաբերական՝ վերաբերմունքային իմաստԵղանակավորում կամ երանգավորում են նախադասությունը կամ նրա որևէ անդամ:Օրինակ՝ Բարեբախտաբար, ամեն ինչ հրաշալի անցավ:Ո՞րն է ,,բարեբախտաբարի,, դերը այս ...

Իրան

1. Քարտեզի վրա նշել Իրանի հարևան պետությունները և ափերը ողողող ջրային ավազանները: 2. Բնութագրեք Իրանի աշխարհագրական դիրքը: Իրանը գտնվում է ...

Պատասխանատվություն և հանդուրժողականություն

Պատասխանատվությունը և հանդուրժողականությունը երկու կարևոր հասկացություններ են, որոնք օգնում են մարդկանց լավ հարաբերություններ հաստատել և ներդաշնակ ապրել։ Պատասխանատվությունը նշանակում է ...

Գործնական քերականություն

Ձայնարկություն՝ զգացմունք, հուզմունք, կոչ, նմանաձայնություն արտահայտող բառեր:1. Տրված նախադասություններում ընդգծի՛ր ձայնարկությունները:-Փի՜շտ, հեռու գնա ափսեի մոտից:-ՈՒխա՛յ, հաճելի է այս ջուրը խմելը:-Հե՜յ, ...

Գազափոխանակությունը թոքերում

1.Ինչպե՞ս կարելի է բարձրացնել օրգանիզﬕ դիմադրողականությունը շնչառական հիվանդությունների նկատմամբ: Առողջ ապրելակերպով, ճիշտ սննդով, դիմացկունության մարզումներով և վարակներից խուսափելով: 2.Որո՞նք են ...

Русский

Спишите, употреляя глаголы в форме прошедшего времени. Однажды люди со всех концов Земли собрались вместе. Они отличались друг от друга ...

Ռեզոնանսի երևույթը

Ռեզոնանսը ֆիզիկայում այն երևույթն է, երբ պարբերական ուժերը ազդում են մի համակարգի վրա, որը ունի բնորոշ հաճախություն: Այս դեպքում համակարգի ...

Ավանդական հասարակության ճգնաժամը

Պարզաբանի՛ր ավանդական հասարակության բնորոշ կողմերը։ Թվարկի՛ր ավանդական մի քանի երկիր։ Քո կարծիքով Հայաստանը դասվո՞ւմ էր այդ երկրների շարքին։ Չինաստան, Հնդկաստան, Իրան, ...

Մտքեր և խոհեր

Այս տեքստում ներկայացվում է մի քանի փոքր փիլիսոփայական, քաղաքական և պատմական տեքստեր, որտեղ ներկայացվում է ինչ որ հարց և այդ ...

Գործնական քերակայություն

1. Տրված բառերին ում, ի՞նչ(ը), ինչի՞ն, ինչո՞վ հարցերին պատասխանող լրացումներ ավելացնելով՝ կազմի՛ր բառակապակցություններ: Սիրել, կտրտել, մատուցել, մոտեցնել, հանգստացնել: Սիրել-ծնողին, խաղալիքը, ...

Սպանություններ այբբենական կարգով

Մի քանի օր առաջ ես վերջացրել եմ «Սպանություններ այբբենական կարգով» գիրքը, այն շատ հետաքրքիր էր, և իմ համար շատ անսպասելի ...

Քիմիա

CuO + H₂ = Cu + H₂O, CaO + H2O = Ca(OH)2 MgO + 2HCl = MgCl2 + H₂O, Նշի՛ր ...

Օճառ

Այսօր մենք պատրաստեցինք օճառ ծաղիկներ, որի համար մեզ անհրաժեշտ էր օճառի հումք, յուղ, ներկ, հոտ։ Մենք բաժանեցինք հումքը 3 մասի, ...

Նուշի յուղի օգտակար հատկությունները

Նուշն առանձնանում է մի շարք հատկություններով։ Այն պարունակում է մեծ քանակով վիտամիններ՝ A, B, D, E, մանրաթելեր, ցինկ, մի խումբ ...

Ո՞վ կհանդիպի

Եղիշե Չարենց. Ո՞վ կհանդիպի ...

Գործնական քերականություն

Շաղկապ-իրար կապել, շաղկապել: Շաղկապները իրար են կապում նախադասությունները կամ նախադասության անդամները: Բաժանվում են երկու տեսակիՀամադասական՝ և, ու, բայց, իսկ, սակայն, ...

Հանրահաշիվ

1)Լուծե՛ք անհավասարումների համակարգը․ ա) (5;8) բ) Լուծում չունի գ) [5;6) դ) Լուծում չունի ե) x=2 2)Լուծե՛ք անհավասարումների համակարգը․ ա) (0;10/3) ...

Շնչառական համակարգ

1. Ինչո՞ւ պետք է քթով շնչել: Քթով շնչելն անհրաժեշտ է, որովհետև քթում օդը տաքանում, խոնավանում և մաքրվում է:2. Ինչո՞ւ ջրի ...

Լաբ. աշխ. թելավոր ճոճանակի տատանումների ուսումասիրում

Նպատակը․ ճոճանակի թելի երկարությունից տատանումների պարբերության և հաճախության կախվածության պարզաբանումը: Անհրաժեշտ սարքեր և նյութեր․անցքով կամ կեռիկով գնդիկ,թել,ամրակալան՝կցորդիչով և թաթով,վայրկենաչափ կամ ...

Ճամփորդություն դեպի լոռի

Մենք մոր ջոկատով գնացել էին եռօրյա ճամփորդության դեպի լոռի, մենք մնում էինք մի տան մեջ Գարգառ...

Ինֆիրրա

Մենք մի փեքրիկ խմբով ստեղծել ենք մի պետություն` Ինֆիրրան։ Մանրամասն Ինֆիրրայի մասին կարող եք կարդալ...

Այցելություն օծանելիքների թանգարան

Այսօր մենք մեր ջոկատով գնացել էինք օծանելիքների թանգարան։ Մենք շատ էինք, իսկ տարածքը փոքր էր, և այդ...

Ճամփորդություն դեպի Աղձք և Դղերի վանք

Այսօր մենք մեր ջոկատով գնացել էինք ճամփորդության դեպի Աղձք և Դղերի վանք։ Սկզբում մենք գնացին դեպի...

Օրվա լուսաբանում

Այսօր առաջին ժամին մենք ջոկատով քննարկում էինք մեր ընդհանուր ճամբարի անելիքները, ճամփորդությունները...

Ուսումնական նախագիծ

Այսօր մենք անցկացրել ենք մեր նախագիծը։ Մենք պատրաստել էինք մի քանի խաղ, դրանք էին` կափարիչով խաղը...

Աշխարհագրության հաշվետվություն

Այս տարի ես աշխարհագրությունից արել եմ այս աշխատանքները: Ֆրանսիա Ֆրանսիա Գերմանիա Գերմանիա Իտալիա...

Կենսաբանության տարեկան ամփոփում

Այս տարի կենսաբամությունից մենք ուսումնասիրում էինք անատոմիա: Ահա թե ինչ աշխատանքներ եմ կատարել...

Երրորդ ուսումնական շրջանի հաշվետվություն

Այս ուսումնական տարովա ընթացքում մենք հայոց լեզվի և գրականության դասերին սովորել ենք տարբեր թեմաներ։...

Անհատական նախագծի հաշվետվություն

Այս տարվա ընթացքում իմ անհատական նախագիծը վերլուծությունն էր, ես կարդում էի գիրք և վերլուծում այն...

Երկրաչափություն

1)Տրված է KEF ուղղանկյուն եռանկյուն։ Ըստ գծագրի տվյալների գտել x-ը։ S=9×12/2=54 S=KF×x/2...

Հանրահաշիվ

1)Պարզեք՝ հավասարումն արմատներ ունի՞ (եթե ունի, գտեք նրանց գումարը և արտադրյալը)․ ա)x2 — x + 1...