Ներկայացնե՜լ պետական կառավարման համակարգի առանձնահատկությունները։

Կա երկու տեսակ՝ խորհրդարանական և նախագահական:

Նախագահականի ժամանակ ժողովուրդն է ընտրում իրեն նախագահը, օրինակ ՀՀ-ում, իսկ խորհրդարանականի ժամանակ ընտրում է ազգային ժողովը:

Բնութագրե՜լ միգրացիաների գլխավոր դրդապատճառները։

Պատերազմ, կյանքի համար ոչ լավ պայմաններ, ճամփորդելու համար, բուժվելու համար:

Համեմատել զարգացած և զագացող երկրների բնակչության տեղաբաշխման առանձնահատկությունները։

Բնութագրե՜լ բնական ռեսուրսների տեղաբաշման գլխավոր առանձնահատկությունները։

Բնական ռեսուրսները այն բնական պայմաններն են, որոնք օգտագործվում են ոչ իրենց պայմաններով: Այսինքն երբ բնական պայմանների վրա մարդու ազդեցություն կա այն դառնում է բնական ռեսուրս:

Համեմատե՜լ զարգացած և զարգացող երկրների բնակչության սեռային կազմի և տարիքային կազմի առանձնահատկությունները։

Զարգած երկրներում ամենաշատը երիտասարդներն են և քիչ են փոքրերը: Իսկ զարգածող երկրներում շատ են երեխաները իսկ մնացածը քիչ են: Որովհետև օրինակ Աֆրկայում մի ընտանիքը ունենում է մոտ 5-7 երեխա, և այդպես զարգացող երկրում ծատ երեխաներ են լինում: Իսկ զարգացած երկրներում օրինակ Չինաստանում թույլ է տրվում միայն մեկ երեխա, կամ դու պետք է փող տաս որպեսզի կարողանաս ունենալ երկրորդ երեխային:

Ներկայացնե՜լ, թե ի՞նչ ազդեցություն ունեն բնական պայմաններն ու ռեսուրսները երկրի տնտեսության զարգացման վրա։

Գետը բնական պայման է, բայց երբ մարդը այն օգտագործում է օրինակ ջրաղացում այն դառնում է բնական ռեսուչս որի օգնույթամբ մարդիկ ունենում են օրինակ ալյուր:

Բնութագրե՜լ արդյունաբերության զարգացման նախադրյալները։

You are currently viewing Առաջին ուսումնական շրջանի ամփոփում