Օգտագործվող միջոցները
Թվային գործիք :
Հետազոտական աշխատանքներ
Ուսումնասիրել վերջին 5 տարվա հարավային դպրոցի 4-5 դասարաններում սովորղների թվաքանակը: Համեմատել և դասավորել ըստ տարիների և գրառել , թե ինչպես է փոփոխվել տարիների ընթացքում:
Աշխատանքը ավարտելուց հոտո , այն ամփոփել բլոգում:
Նախագծի նպատակը և խնդիրները:
Տրված թեմայով նյութերի ձևավորում:
Բանավոր հաշվումների կատարում և պատկերացում
Մաթեմատիկական հմտությունների զարգացում:
Ինքնուրույնության, ինքնարտահայտման հմտությունների և կարողությունների ձևավորում:
Նախագծի իրականացման ընթացքը․
Նախապես ձեռքի տակ ունենալ վերջին 5 տարիների սովորողների տվյալները , համեմատել ամեն տարվա սովորողների թվաքանակները , դասավորել ըստ տարիների՝ աճման կարգով:
Ամփոփում
Աշխատանքները ավարտելուց հետո, կազմել դիագրամներ, ըստ տարիների և ըստ դասարանների: Աշխատանքները ամփոփել բլոգում:
N | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 |
4-րդ դասարան | 17 | 29 | 41 | 20 | 37 | 52 |
5-րդ դասարան | 12 | 15 | 30 | 31 | 23 | 47 |
4-րդ դասարան1729412037525-րդ դասարան121530312347
52-17=35 (սովարողների տարբերություն 4-րդ դասարան 2015-2020)
52-29=21 (սովարողների տարբերություն 4-րդ դասարան 2016-2020)
52-41=11 (սովարողների տարբերություն 4-րդ դասարան 2017-2020)
52-20=32 (սովարողների տարբերություն 4-րդ դասարան 2018-2020)
52-37=15 (սովարողների տարբերություն 4-րդ դասարան 2019-2020)
47-12=35 (սովորողների տարբերություն 5-րդ դասարան 2015-2020)
47-15=32 (սովորողների տարբերություն 5-րդ դասարան 2016-2020)
47-30=17 (սովորողների տարբերություն 5-րդ դասարան 2017-2020)
47-31=16 (սովորողների տարբերություն 5-րդ դասարան 2018-2020)
47-23=24 (սովորողների տարբերություն 5-րդ դասարան 2019-2020)