![](https://astghik.gaboyan.am/wp-content/uploads/2024/09/books2-300x189.jpeg)
Գործնական քերականություն
1. Պարզի՛ր, թե տրված թվականներն ի՞նչ սկզբունքով են խմբավորվել. Ա. Մեկ, հինգ, վեց, ութ, տասը, քսան, հարյուր, հազար: Բ. Տասնմեկ, ...
![](https://astghik.gaboyan.am/wp-content/uploads/2024/09/images.jpeg)
Երկրաչափություն
1)Ո՞ր պատկերն է կոչվում բազմանկյուն։ Գծե՛ք բազմանկյուն, ցույց տվեք գագաթը, կողմերը։ <A, <B, <C, <D-գագաթներ AB, BC, CD, DA-կողմեր 2)Ո՞ր ...
![](https://astghik.gaboyan.am/wp-content/uploads/2024/09/books2-300x189.jpeg)
Շատ չհամարվի
1. Գրի՛ր մգեցված բառերի բացատրությունը։ Կարպետ-գորգ Ձյունաշունչ-հետը ձյուն բերող Աղետ-փորձանք, դժբախտություն Բրեզսնտ-անջրանցիկ կտոր Տնապահ-տուն պահող Տարերայնորեն-տարերային կերպով 2. Ներկայացրո՛ւ ստեղծագործության ...
![](https://astghik.gaboyan.am/wp-content/uploads/2024/09/books2-300x189.jpeg)
Գործնական քերականություն
1. Տեքստերի ածականներն ըստ անհրաժեշտության դարձրո՛ւ բաղդատական կամ գերադրական աստիճանի: Ֆուտբոլում խաղարկվող մրցանակների մեջ պատվավորն անհատական «Ոսկե գնդակ», «Ոսկե կոշիկներ» ...
![](https://astghik.gaboyan.am/wp-content/uploads/2024/09/87800-300x207.jpg)
Հայտնի ծովագնացը և նրա դերը պատմության մեջ
Ամերիգո Վեսպուչի՝ ծովագնաց, հետազոտող, քարտեզագիր, որի պատվին անվանվել են Ամերիկա մայրցամաքն ու աշխարհամասը։ 1505 թվականին ստացել է իսպանական Կաստիլիա թագավորության ...
![](https://astghik.gaboyan.am/wp-content/uploads/2024/09/books2-300x189.jpeg)
Գործնական քերականություն
1. Տրված բայերից ածականներ կազմի՛ր և ընդգծի՛ր ածականակերտ ածանցները: Վստահել-վստահելի, համակրել-համակրելի, դյութել-դյութիչ, գրավել-գրավիչ, հուզել-հուզից, բարկանալ-բարկացկոտ, վախենալ-վախկոտ, ամաչել-ամաչկոտ, պարծենալ-պարծենկոտ: 2. Տրված ...
![](https://astghik.gaboyan.am/wp-content/uploads/2024/09/books2-300x189.jpeg)
Սիրելու տարիք
1. Գրի՛ր մգեցված բառեր բացատրությունը։ Սաստկացող-մեծ ուժով դրսևորվող՝ արտահայտվող, ուժգին, բուռն: Անքեն,-անհիշաչար Զարկի-հարված, Քեն-ոխ, վրեժ, Ոխակալ-վրեժխնդիր, վրիժառու, Կորովը-ուժ, Շենում-բնակավայր, բնակատեղ, ...
![](https://astghik.gaboyan.am/wp-content/uploads/2024/09/images-300x134.png)
Համագործակթություն, հակասություն, համակեցություն
Համագործակցությունը, հակասությունը և համակեցությունը մարդկային հասարակության կարևոր հասկացություններ են, որոնք ներկայացնում են մարդկանց միջև հարաբերությունների տարբեր կողմեր: Այս հասկացությունները կարող ...
![](https://astghik.gaboyan.am/wp-content/uploads/2023/11/physics-300x175.png)
Լաբ․աշխ․հավասարաչափ արագացող շարժման ուսումնասիրում
Աշխատանքի նպատակը․ 1․Համոզվել,որ ուսումնասիրվող շարժումը հավասարաչափ արագացող է։ 2․Կարողանալ ճանապարհի և ժամանակի օգնությամբ որոշել թեք ճոռով շարժվող գնդիկի շարժման արագացումը։ ...
![](https://astghik.gaboyan.am/wp-content/uploads/2024/09/books2-300x189.jpeg)
Գործնական քերականություն
1. Նախադասության մնջ ընդգծված բառակապակցությունների իմաստներն արտահայտի՛ր գոյականների հոլովական ձևերով: Շատ էր պատմում իր ճամփորդության մասին, նավում իր հետ ընկերացած ...
![](https://astghik.gaboyan.am/wp-content/uploads/2024/09/books2-300x189.jpeg)
Լռություն մաս երկու
1.Ինչո՞ւ է պատմվածքը կոչվում ,,Լռություն,,։ Իմ կարծիքով, ոչովհետև Օձավան կարողացավ անցնել այդ տխուր փուլը լռության օգնուտայմբ: 2.Ո՞րն է պատմվածքի գաղափարը։ ...
![](https://astghik.gaboyan.am/wp-content/uploads/2024/09/books2-300x189.jpeg)
Լռություն մաս առաջին
1. Առանձնացրո՛ւ անհասկանալի բառերը, բացատրի՛ր բառարանի օգնությամբ։ Չկան 2. Գրի՛ի քո կարծիքը այս հատվածի վերաբերյալ՝ Սկսնակների գլուխը տեղը-տեղին մտցնում են, ...
![](https://astghik.gaboyan.am/wp-content/uploads/2024/09/books2-300x189.jpeg)
Գործնական քերականություն
1. Պարզի՛ր, թե քերականական ո՛ր հատկանիշի հիման վրա է կազմվել յուրաքանչյուր խումբը (խմբի բոլոր բաոերն ի՞նչ ընդհանուր հատկանիշ ունեն): Ա ...
![](https://astghik.gaboyan.am/wp-content/uploads/2024/09/87800-300x207.jpg)
Գորդյան հանգույց
Գորդյան հանգույց, գրական ակնարկություն։ Ըստ հին հունական ավանդության՝ փռյուգիական տոհմապետ Գորդիոսը Զևսի տաճարին է նվիրում իր կառքը։ Վերջինիս լուծը քեղիին ...
Այսօր մենք ստացել ենք թթվածին: Կալիումի պերմանգանատի տակ տեղադրել ենք վառած սպիրտայրոցը, և այդ անոթի...
Եվ եթե երբևէ գա այն պահը, որ բաժանվենք իմ սեր, մի կորցրու քո քաջությունը: Մարդու ամենամեծ...
Զուգահեռագծի պարագիծը 48սմ է։ Գտեք զուգահեռագծի կողմերը, եթե՝ ա)կողմերից մեկը մյուսից մեծ է 3սմ-ով...
1. Կետերի փոխարեն գրի՛ր փակագծում տրված, տեքստի ոճին համապատասխանող հոմանիշներից մեկը: Ներկա...
Սովորի՛ր Էջ 67 — 69 Թթվածին Պատասխանի՛ր հարցերին 1.Գրե՛ք նյութերի քիմիական բանաձեւերը, եթե հայտնի է...
1. Պատմվածքի վերաբերյալ գրիր քո կարծիքը։ Կարծում եմ, որ բոլորը շատ անարդար վերաբերմունք ունեին...
Խոլերիկ Խոլերիկ խառնվածք ունեցող մարդուն կարելի է բնութագրել որպես արագ, պոռթկուն, եռանդով գործի մեջ...
1.Տրված հավասարումից y-ը արտահայտեք x-ով․ x+y=5 Y=5-x 2x-y=3 Y=2x-3 x+y-5=0 Y=5-x 2x-y+2=0 Y=2x+2...
Ինչո՞վ են տրբերվում իրարից արտազատական և ներզատական գեղձերը Արտազատական գեղձերը ի տարվորություն...
Задания 1. Прочитайте текст и дайте ответы на вопросы: Этим летом мне довелось ехать в поезде вместе...
Как вы думаете отличаются ли подростки 20 и 21 века? Чем? В 20 веке все подростки вели взрослую...