1. Նարնջագույնով նշված բառերը բառակազմորեն վերլուծել՝ արմատ, ածանց։ Հող+ա+գործ, բաց+ա+տր+ություն, ազնվ+ություն, հող+ա+տեր։
  2. Կանաչով նշված բառերով նոր բառեր կազմիր։ Հրաշալի, ոսկեղեն, անարդար, տղամարդ։
  3. Ինչ պատասխան են տալիս իմաստունները թագավորի այն հարցին, թե ինչո՞ւ է նա կարասի մեջ օձեր տեսնում, իսկ մյուսները՝ ոսկի։
    — Դրա բացատրությունն էս է, թագավո՛ր, եթե չես բարկանալ,- ասում են իմաստունները։ Կարասով ոսկին աղքատ հողագործներին պարգև է ղրկած իրենց ազնվության ու արդար աշխատանքի համար։ Երբոր նրանք են գնում, իրենց արդար վարձին են գնում ու միշտ էլ ոսկի են գտնում, իսկ երբոր դու ես գնում, գնում ես ուրիշի բախտը հափշտակես, նրա համար էլ ոսկու տեղ օձ ես գտնում։
  4. Փոխիր հեքիաթի ավարտը՝ ըստ քո ցանկության։ Երբ որ նրանք մեծացան, բոլոր ոսկիները ծախսեցին, մնաց ոսկու մի փոքր կտոր ոսկի, որը ծախսեցին սննդի համար, որպեսզի սոված չմնային։
  5. Ի՞նչ է սովորեցնում հեքիաթը։

Հեքիաթը սովորեցնում է, որ չմպետք է լինել միամիտ և ագահ, չպետք է գողանալ ուրիշի իրերը, և երբ որ շանս ունես պիտի օգտագործես։

You are currently viewing Մայրենի