1. Հոմանիշների հինգ զույգ առանձնացրու:

Չար, վտիտ, վճիտ, չոր, բարի, բծավոր, գերազանց, անարի, մեղավոր, նիհար, ականավոր, երկչոտ, ձևավոր, հռչակավոր, գթառատ, ականակիտ, ջերմեռանդ:

Վտիտ, նիհար

Ականավոր, հռչակավոր

Բարի, գթառատ

Ականակիտ, վճիտ

Բծավոր, ձևավոր

2. Կետերը փոխարինի՛ր տրված ամենահարմար հոմանիշով:

Հույն փիլիսոփա Պյութագորասը սիրով մասնակցում էր օլիմպիական խաղերին ու ատլետիկական տարբեր մրցումների: Երկու անգամ նա արժանացել է դափնեպսակի՝ կռվամարտում հաղթելու համար: Երբ նրան հարցրել էին այդ տարօրինակ(տարօրինակ, անսավոր, անօրինակ) հրապուրանքի պատճառը, նա պատասխանել էր. «Եթե գիտական պարապմունքների ընթացքում ընդմիջում(ընդհատում, դադար, ընդմիջում, դասամիջոց) չանենք, հոգնած գլխում ոչ մի թանկարժեք (թանկարժեք, արժեքավոր) միտք չի ծնվի»:

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

Գրել շարադրություն՝ ընտրելով վերնագրերից մեկը՝

Ես մաթեմատիկ եմ,

Մաթեմատիկան և ես,

21-րդ դարը գիտական հայտնագործությունների դարն է,

Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների անհրաժեշտությունը ժամանակակից մարդու կյանքում,

21-րդ դարի մասնագիտությունը ծրագրավորումն է,

Մտքերս,Իմ աշխարհը,Ինձ երջանկացնում է,

Այլ, առաջարկեք ձեր վերնագիրը։

You are currently viewing Գործնական քերականություն