Աշխատանք դասարանում
1. Տրված նախադասությունները դարձրո՛ւ կրավորական :
Մի ձեռնարկատեր հասարակությանը զվարճացնելու համար կառուցել էր գնդաձև սենյակ հիշեցնող զվարճալի և ուսանելի կարուսել:
Մի ձեռնարկատիրոջ կողմից հասարակությանը զվարճացնելու համար կառուցվել գնդաձև սենյակ հիշեցնող զվարճալի և ուսանելի կարուսել:
Ինչո՞ւ սովորական իրերի իրար ձգելը մենք չեն նկատում:
Ինչո՞ւ սովորական իրերի իրար ձգվելը մենք չենք նկատում:
Քամին սկզբում քշեց թեթև, թույլ ամրացրած տանիքները:
Սկզբում թեթև քվեցին, թույլ ամրացրած տանիքները քամու կողմից:
Նուրբ շղարշը տաքացնում է դեմքը:
Դեմքը տաքացնում էր Նուրբ շղարշը:
Մրջյունները ծածկել էին սեղանը:
Սեղանը ծածկվել էր մրջյուններով:
Ձնհալի մի բաժակ մաքուր ու սառը ջուրը փրկեց հիվանդին:
Հիվանդը փրկվեց ձնհալի մի բաժակ մաքուր ու սառը ջրից:
2. Նախադասություններն ըստ օրինակի փոխի՛ր (դարձրո՛ւ ներգործական):
Սիրտը գերվեց աղջկա մի ժպիտից:
Աղջկա մի ժպիտը գերեց սիրտը:
Այս ծառի տակ ինչ-որ մեկի կողմից գանձ է թաղվել:
Այս ծառի տակ ինչ-որ մեկը գանձ է թաղել:
Քարը մաշվել, հարթվել էր անձրևից ու քամուց:
Անձրևը և քամին մաշել և հարթել են քարը:
Արտերը խանձվել էին բարկ արևից:
Բարկ արևը խանձել էր արտերը:
Քարտը լրացվում է միայն չափահաս քաղաքացիների կողմից:
Միայն չափահաս քաղաքացիներն են քարտը լրացնում:
Նա ազատազրկման է դատապարտվել ու տուգանվել իտալական դատարանի կողմից:
Իտալական դատարանը նրան ազատազրկման է դատապարտել և տուգանել:
Դյութվել էր ալիքների ու քամու երգով:
Ալիքների ու քամու երգով դյութել էր:
Աղջիկը շրջապատված էր հետաքրքրասերների մեծ խմբով:
Ընկերս համերգի է հրավիրված:
3. Դո՛ւրս գրիր այն բայերը, որոնք կարող են կրավորական դաոնալ, և դարձրո՛ւ:
Օրինակ`փնտրել — փնտրվել:Վազել, երգել, ցրել, կոտրել, դնել, թռչել, թրջել, գնալ, հեռանալ, հեռացնել, հնարել, ներել, լուսանալ, մթնել, մթնեցնել, բարձրանալ, թխել, մրմռալ, մաքրել, դողալ, սրբել, կարել, հավաքել, սարսռալ, հաչել, սիրել, մլավել, ծիծաղել, խոսել, հուզե:
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
1. Ըստ տրված կաղապարների` կազմի՛ր բարդ նախադասություններ: Փորձի՛ր բացատրել՝ ստորակետը այս կառույցներում ինչ դեր ունի:…………………., այլապես…………….:Ոչ թե…………., այլ…………………….:……………….., այլ ոչ թե………………:
2. Բարդ նախադասությունների ընդգծված մասերը (երկրորդական նախադասությունները) հանի՛ր:
Եգիպտոսի ամենամեծ հրաշալիքը, որն ապշեցնում էր մարդկանց դեռ հնադարում, Քեոփսի բուրգն է: Մեքսիկայում տարածվում է ֆուտբոլի մի նոր տեսակ, որի ժամանակ դաշտ են թողնում կատաղած ցլին:
Ամազոնի ավազանում մի հետաքրքիր ծառ է աճում, որից տեղացիները կաթ են ստանում:
Նորվեգացի հայտնի ճանապարհորդ, հետազոտող ու գրող Թուր Հեյերդալը նորից ուղևորվեց Զատկի կղզի, որը Խաղաղ օվկիանոսի արևելյան մասում է: Այս անգամ նրան ճանապարհորդության են հանել քարե հսկայական քանդակները, որ կղզու ափերի մոտ են գտնվում և տասնվեց դար առաջ են ստեղծվել: Քսան տոննանոց արձանները, որոնցից մի քանիսի բարձրությունն ութ մետրի է հասնում, կանգնած են ուղղահայաց դիրքով:
Հնագետներին մի քանի ամիս է պետք, որ առանց վնասելու մամուռից ու տիղմից մաքրեն ծովի հատակից գտնված անտիկ սափորը
Անապատներում, որտեղ կատաղի ու քմահաճ քամիներից տուժում են և՛ մարդիկ, և՛ կենդանիները, քամու էներգիան կարելի է օգտագործել տնտեսական նպատկներով: Մասնագետները պնդում են, որ ծովափնյա մի քանի քաղաք աստիճանաբար իջնում են ջրի տակ: