1 <Բառքամոցի> հնարի կիրառությամբ փորձի՛ր <կրթահամալիր> և < սեբաստացի> բառերի հնչյուններից հնարավորինս շատ նոր բառեր կազմել։
Սեբաստացի
Բաց
Ես
Տաս
Կրթահամալիր
Համալիր
Կիրթ
Համ
Կաթ
Լար
Մահ
Կար
Կամ
Մարկ
2 Գտի՛ր թաքնված աշնանային մրգերի ևբանջարեղենների անվանումները։ Դասավորի՛ր դրանք այբբենական կարգով։
Լյունվոլյունինիկեն-լոլիկ, դադամենինիկեն-դդմիկ, խեայբղատվողատ-խաղող, դաեչղատձա-դեղձ, կենայբղատայբմենբեն-կաղամբ։
Պատասխան— Լոլիկ, դդմիկ, խողող, դեղձ, կաղամբ։
Դդմիկ, դեղձ, լոլիկ, խաղող, կաղամբ։
3 Կազմի՛ր նոր բառեր՝ բառամիջում ավելացնելով մեկ հնչյուն։
Խիճ-Խիղճ, հասկ-Հասակ, հաց-Հարց, հաճար-Հանճար, կանչ-Կանաչ։
Պատասխան-խիղճ, հասակ, հարց, հանճար, կանաչ։
4 Ո՞ր բառի բացատրությունն է սխալ նշված։ Գտի՛ր բառը և բառարանից օգտվելով նշի՛ր այդ բառի բացատրությունը։
Հովար-գլխարկի առաջամասը
Մղոն-ճանապարհի երկարության չափման միավոր
Երդիկ-տանիքի կենտրոնում բացված անցք
Գգվել-սիրով և քնքշությամբ գրկել
Կարկամել-շատախոսել
Պատասխան —կարկամել-շփոթմունքից կամ հուզմունքից խոսելու ունակությունը կորցնել
5 Քեզ ծանոթ բանաստեղծության տողերը խառնվել են, փորձի՛ր առանձնացնել և գրել հեղինակի անունը։
Ամեն, ամեն ինչ ոսկեզօծվել է,
Ոսկի են թվում տերև ու ճյուղ,
Մշուշների շղարշի տակ
Աշնան խաշամն է խշխշում,
Քամու ձեռքերն անհամարձակ
Ամպի փեշերն են քաշքշում:
Ուր որ նայում ես, դեղին բոցեր են,
Դեղին հրդեհ է և դեղին ծուխ:
Ամպը լեզուն կուլ է տվել,
Հնար չունի որոտալու:
Ցերեկն էլ է ցրտից կծկվել,
Չէ՛, երևի ձյուն է գալու:
Մշուշների շղարշի տակ
Աշնան խաշամն է խշխշում,
Քամու ձեռքերն անհամարձակ
Ամպի փեշերն են քաշքշում:
Ամպը լեզուն կուլ է տվել,
Հնար չունի որոտալու:
Ցերեկն էլ է ցրտից կծկվել,
Չէ՛, երևի ձյուն է գալու:
Ամեն, ամեն ինչ ոսկեզօծվել է,
Ոսկի են թվում տերև ու ճյուղ,
Ուր որ նայում ես, դեղին բոցեր են,
Դեղին հրդեհ է և դեղին ծուխ:
6 Դարձվածքների բառարանից օգտվելով գտի՛ր տրված դարձվածքների բացատրությունը։
Գլուխ տալ- անգործության մատնվել
Մատը մատին չտալ- ծուլանալ,
Գլուխը կորցնել- , ուրախությունից կամ անակնկալից շփոթության մեջ ընկնել,
Թիկունքին կանգնել-շփոթվել
Լեզու թափել- խոսքերով համոզել,
Աչքը ջուր կտրել-շատ երկար սպասել
Պատասխան- անգործության մատնվել, ծուլանալ, ուրախությունից կամ անակնկալից շփոթության մեջ ընկնել, մոլորվել, շփոթվել, աջակից լինել, օգնել, հովանավորել,, խոսքերով համոզել, հորդորել, շատ երկար սպասել։
7 Գտի՛ր տրված արևմտահայերեն բառերի հոմանիշները։
Յարմար-ձեռնտու, համակ-ամբողջ, ճարտար-ճարօիկ, հիանալի-հրաշալի, ձախաւեր-անճարակ։
Պատասխան
Ձեռնտու-յարմար
Ամբողջ-համակ
Ճարպիկ-ճարտար
Հրաշալի-հիանալի
Անճարակ-ձախաւեր
8 Նշվածներից ո՞ր ածանցն է միանալով աշուն արմատին, նոր բառ կազմում։
Ային, ական, ություն, ավոր, եղեն, ավետ, անոց, ավոր։
Պատասխան-աշնանային
9 Եթե բառերը ճիշտ առանձնացնես և կետադրես, թաքնված առածները կկարդաս։
Ձմեռվա փուշը ամառվա նուշն է։ Արգելված պտուղը միշտ քաղցր է լինում։ Հագուստի նորն է լավ ընկերոջ հինը։ Ես աղա դու աղա բա մեր աղունն ով աղա։